چرا باید اسنوا بخریم؟ بررسی مزایا و معایب برند اسنوا

بدون شک وقتی به دنبال خرید لوازم خانگی بروید، انبوه کالاها و برندها شما را سردرگم خواهد کرد. اکثر ما در هنگام خرید لوازم خانگی یا جهیزیه با این پرسش در ذهن خود مواجه می‌شویم که آیا محصولات اسنوا خوبه یا نه؟ به یقین می‌توان گفت یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی، برند اسنوا است. محصولات اسنوا که در گذشته تنها به اجاق‌گاز و یخچال فریزر خلاصه می‌شد امروزه شامل تنوع گسترده ای از کالاها با مدل‌ها و امکانات گوناگون می‌باشد و گزینه‌های بسیار زیادی را پیش روی خریداران می‌گذارد تا متناسب با بودجه و نیازهای خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

داستان اسنوا از کجا آغاز شد؟

اسنوا از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و گروهی از بهترین تولید‌کننده‌ها، مهندس‌ها و کارشناسان ایرانی دست به دست هم دادند تا تولید ملی روح و جان تازه‌تری به خود بگیرد. از آن زمان تاکنون، تعهد، کیفیت، هوشمندی و حمایت، در اسنوا خلاصه شد! اسنوا سرواژه‌ای از عبارت “ارکان ساختار نوین ایرانیان”و یکی از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است. گروه صنعتی انتخاب با تولید محصولات باکیفیت و مشتری پسند تا به امروز توانسته است جوایز و استانداردهای مختلفی از جمله کارآفرین برتر، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، واحد برتر استاندارد، عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف‌کننده و … را اخذ و دریافت کند، هم‌چنین در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان بهترین برند شناخته شد.

خدمات پس از فروش اسنوا

یکی از موارد مهمی که در خرید لوازم خانگی لازم است که به آن توجه کنید خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی محصول است تا دغدغه‌ای بابت بروز مشکل در محصول، تامین قطعات آسیب‌دیده و تعمیرات آن نداشته باشید. با توجه به میزان رضایت مردم از خدمات پس از فروش اسنوا می‌توان خرید از این برند را انتخابی شایسته دانست. نماینده رسمی برند اسنوا، شرکت انتخاب سرویس است که با داشتن 450 دفتر فروش و 818 شعبه در سراسر کشور به صورت 24 ساعته و همه روزه آماده رسیدگی به مشکلات مشتریان می‌باشد. با این وجود تعمیر لوازم خانگی اسنوا به راحتی از طریق کارشناسان معتبر و نمایندگی‌ها قابل انجام است. مشتریان با خرید محصولات اسنوا می‌توانند از یک کالای باکیفیت ایرانی همراه با خدمات پس از فروش ویژه برخوردار شوند. این مسئله یک مزیت بزرگ در خرید لوازم برقی خانگی و لوازم الکترونیکی محسوب می‌شود که برندهای خارجی و قاچاق در حال حاضر از آن بهره‌مند نیستند.

محصولات اسنوا ساخت کجاست؟

در هنگام خرید محصولات اسنوا یکی از پرسش‌هایی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر می‌کند این است که محصولات اسنوا ساخت کجا هستند؟ قطعات استفاده شده در محصولات اسنوا ایرانی است؟ اسنوا برخی قطعات مورد نیاز لوازم خانگی به صورت اورجینال از کشورهای دیگر و غالبا از کشور کره و چین وارد کرده و فرایند مونتاژ کالا‌ها در ایران انجام می‌شود. فرایند مونتاژ و تعامل با کمپانی‌های تولیدی خارجی سبب می‌شود تا رفته رفته محصولات ایرانی مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا شوند. البته اجاق‌گازها و ماشین ظرفشویی‌های اسنوا صدرصد ایرانی هستند و به هیچ عنوان از قطعات خارجی در ساخت آنها استفاده نمی‌شود و به دلیل داشتن طراحی زیبا و امکانات مختلف محبوبیت بسیاری دارند.

اسنوا، کیفیتی بی‌رقیب

با وجود تحریم‌هایی که برای برندهای خارجی در ایران وجود دارد، خیلی از افراد هستند که به برندهای ایرانی محبوب و پرطرفداری چون اسنوا روی آورده‌اند. در دهه‌های اخیر برندهای ایرانی از لحاظ کیفیت محصولات پیشرفت خوبی داشته اند. به علاوه قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌تر محصولات اسنوا نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی یکی دیگر از مزایای این برند است. اسنوا محصولات خود را با تکنولوژی‌های روز جهان طراحی و تولید می‎‌کند و با تمام توان سعی بر ارتقای روز افزون کیفیت کالاهای خود دارد.

اجاق‌گازهای اسنوا کیفیتی بی‌نظیر دارند و جایگزین مناسبی برای اجاق‌گازهای برندهای خارجی هستند. در مورد کیفیت یخچال فریزرهای آن باید گفت با ورود کمپرسورهای دیجیتال اینورتر، یخچال‌های اسنوا یک گام فراتر رفتند و فرایند سردسازی و انجماد در آن‌ها با بهره گیری از تکنولوژی‌های روزآمد تحولی جدید یافت. یخچال‌های اسنوا به ویژه مدل‌های سایدبای‌ساید از نظر ظاهری بسیار زیبا بوده و با دکوراسیون آشپزخانه‌های ایرانی همخوانی دارند. ماشین لباسشویی‌های اسنوا نیز دارای سیستم‌های قدرتمند و عملکردی بسیار خوب در شستشو هستند. به کارگیری تکنولوژی‌های دایرکت درایو و دیجیتال اینورتر آنها را به محصولاتی کاملا کم مصرف و کم صدا تبدیل کرده است. اجاق گاز، یخچال فریزر و ماشین‌های لباسشویی اسنوا گرچه از نظر کیفیت دارای امکاناتی به‌روز می‌باشند ولی به لحاظ قیمت نسبت به نمونه‌های مشابه سایر برندهای ایرانی کمی گرانتر هستند. ماشین‌های ظرفشویی اسنوا نیز کاملا بومی سازی شده، قطعات و تولید آن‌ها به طور کامل در داخل کشور انجام می‌شود. اسنوا با بهره گیری از تکنولوژی روز تلویزیون‌هایی مجهز به سیستم عامل اندروید، مجهز به فناوری QLED و پنل‌های IPS را تولید کرده است. این تلویزیون‌ها در سایز 32 تا 75 اینچ تولید شده و از کیفیت قابل قبولی برخوردارند، هم‌چنین در مقایسه با سایر مدل‌های مشابه تلویزیون از دیگر برندها قیمت پاییین‌تری دارند. در کنار این محصولات کالاهایی مانند جاروبرقی، کولرگازی و … نیز توسط برند اسنوا تولید می‌شوند.

تمامی‌ تولیدات شرکت اسنوا از مراحل کنترل کیفیت عبور می‌کنند و پس از آن از لحاظ داشتن عملکرد صحیح تست می‌شوند. منوی کاربری و دفترچه راهنمای محصولات اسنوا به جهت رفاه حال خریداران در استفاده از محصولات، به زبان فارسی طراحی شده‌اند. امروزه برند اسنوا به عنوان قطب بزرگ تولید کننده لوازم خانگی در خاورمیانه محسوب می‌شود که با تولید کالاهایی باکیفیت توانسته است با برندهایی چون ال جی و سامسونگ رقابت کند. گارانتی و خدمات پس از فروش اسنوا نیز مهر تاییدی بر کیفیت محصولات اسنوا است.

سبد کامل محصولات، جشنواره‌ها و فروش اقساطی اسنوا

شرکت‌های تولیدی زیادی در حوزه تولید لوازم خانگی مشغول به فعالیت هستند که اغلب آن‌ها تنها روی چند محصول خاص تمرکز دارند. اما برند اسنوا سبد کاملی از محصولات را تولید می‌کند و دایره‌ کالاهای این برند روز به روز درحال افزایش است. این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل گرایش بیشتر مردم به محصولات اسنوا است. نکته‌ی دیگر وجود فروشگاه‌های حضوری متعدد در نقاط مختلف کشور است که فضای مناسبی را برای بازدید فیزیکی از محصولات و مقایسه آن‌ها با یکدیگر را فراهم می‌کند. طرح‌های نوآورانه در فروش، شرایط خرید اقساطی، جشنواره‌های فصلی (همراه با جایزه) و تبلیغات گسترده محصولات اسنوا نقش بسزایی در شناخت بیشتر این برند در میان مردم دارند. در کنار تمام این‌ها کیفیت و اصالت کالاهای اسنوا نقش مکملی بر سایر ویژگی‌های این شرکت است که مردم را در خرید محصولات آن ترغیب می‌کند.

میزان رضایت مردم از اسنوا

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اکثر خریداران از محصولات شرکت اسنوا راضی بودند و بعد از خروج شرکت‌های خارجی این موضوع بیشتر نمایان شد. در نهمین دوره جشنواره ملی برند محبوب ایرانی (سال 1401) طبق نظرسنجی گسترده مردمی شرکت اسنوا توانست در بخش لوازم خانگی، بیشترین امتیاز را کسب کند. محصولات اسنوا سهم زیادی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده‌اند و اکثر مشتریان با این برند آشنا هستند. این رضایت تنها مربوط به کیفیت محصولات اسنوا نمی‌شود بلکه مناسب بودن قیمت محصولات اسنوا و فعالیت گسترده در حوزه خدمات پس از فروش نیز سهم زیادی در بالابردن رضایت کلی مردم از محصولات اسنوا داشته است.

سخن پایانی

شرکت اسنوا یکی از گروه‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر است که محصولات متنوعی نظیر یخچال فریزر، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … روانه بازار می‌کند و سهم عمده‌ای از بازار لوازم خانگی ایران را به خود اختصاص داده است. فروشگاه کالای‌خونه به عنوان نماینده رسمی برند اسنوا ارائه کننده یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و اجاق‌گاز در مدل‌های گوناگون است. کالای‌خونه با ایجاد شرایط متنوع خرید، ارائه بهترین قیمت‌ها و مشتری‌ مداری در راستای تحقق شعار خود یعنی تجربه‌ی خرید مطمئن می‌کوشد. بارگذاری عکس محصولات، درج قیمت به روز، توضیح دقیق ویژگی‌ها و بررسی مزایا و معایب محصولات به دقت در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی کالای‌خونه انجام می‌گردد تا مشتریان بهترین خرید را داشته باشند. از این که تا پایان مطلب با ما همراه بوید کمال تشکر را داریم، امیدواریم شناخت کافی را در مورد برند اسنوا کسب کرده باشید.

حمیده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.