بررسی مزایا و معایب لوازم خانگی برند دوو

آشنایی با شرکت لوازم خانگی دوو

دوو یکی از معروف‌ترین شرکت‌های لوازم خانگی در عرصه بین المللی می‌باشد که با محبوبیت و آوازه‌ای چندین و چند ساله، نامی آشنا برای همه ماست. شرکت دوو محصولات خود را زیر نظر تیم با تجربه‌ای از متخصصین این زمینه تولید می‌کند و کیفیت محصولات آن هم تراز برندهایی همچون سامسونگ و الجی است. تنوع لوازم خانگی برند دوو بسیار زیاد است و محصولات این شرکت در دسته بندی‌های یخچال و فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی اتوماتیک، تلویزیون ال ای دی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، آون توستر و… قرار می‌گیرد.

مشاهده محصولات دوو

لوازم خانگی برند دوو ساخت کجاست؟ دوو خوبه یا نه؟

لوازم خانگی برند دوو که فعلا در بازارهای ایران موجود هستند، توسط گروه انتخاب عرضه می‌شود. گروه انتخاب به عنوان نماینده رسمی این برند، فرایند مونتاژ محصولات و خدمات پس از فروش آن‌ها را بر عهده دارد. لوازم خانگی دوو به طور کلی کیفیت بالایی دارند اما به هر حال مانند هر شرکت تولیدی دیگری، در ارائه برخی محصولات عملکرد موفق‌تری داشته است. نکته مهم دیگر در مورد محصولات دوو، طراحی چشم‌نواز آن‌ها است که توانسته انواع سلیقه‌ها را پوشش دهد. در این مقاله مزایا و معایب هر یک از این دسته‌ها را بررسی خواهیم کرد.

تلویزیون هوشمند دوو
تلویزیون دوو مدل سوپرانو یکی از جدیدترین لوازم خانگی برند دوو با صفحه نمایش ELED است.

خرید تلویزیون دوو

یکی از بهترین مارک‌های تلویزیون موجود در بازار، برند دوو می‌باشد. تلویزیون‌های دوو سال‌هاست جای خود را در فروشگاه‌های لوازم خانگی باز کرده است. امروزه تلویزیون‌های دوو از پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها برخوردار هستند و در برخی مدل‌ها که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، می‌توان کارهای متنوعی از جمله نصب اپلیکیشن، تماشای آنلاین فیلم و … را انجام داد. از دیگر مزایای تلویزیون‌های این شرکت می‌توان به پردازنده‌های چند هسته‌ای قوی و گرافیک بالا اشاره کرد. مدل‌های اندروید مجهز به تکنولوژی 4K و ELED نیز از نمونه‌های پرطرفدار تلویزیون دوو هستند. کم قدرت بودن سیستم صوتی، معضل همیشگی تلویزیون‌های دوو می‌باشد؛ اگر خواهان صدایی رسا و قدرتمند برای تلویزیون خود هستید، باید از اسپیکرهای جانبی و ساندبار بهره بگیرید.

 خرید یخچال فریزر دوو

یخچال فریزر دوو
یخچال فریزرهای دوو دارای فضای داخلی بزرگ و تکنولوژی‌های سرمایشی نوین هستند.

یخچال فریزرهای دوو را می‌توان عضو شاخص خانواده دوو دانست. کیفیت یخچال دوو از لحاظ فنی و قابلیت‌های به کاربرده شده در آن، در سطح بالایی قرار دارد که منجر به رضایت اکثریت مشتریان شده است. با این وجود، انتخاب بهترین گزینه از بین مدل‌های لوازم خانگی برند دوو به نیازها و انتظارات شما بستگی دارد. دوو ظرافت زیادی در ساخت یخچال فریزرهای خود به کاربرده و محصولاتی متنوع با ظاهری شیک و مدرن را روانه بازار نموده است. یخچال فریزرهای دوو در مدل‌های کمبی، دوقلو، ساید بای ساید و… در حجم‌های متفاوتی تولید می‌شوند. از ویژگی‌های یخچال فریزرهای شرکت دوو می‌توانیم به مصرف انرژی پایین، طراحی بسیار شیک، فضای داخلی جادار، موتور اینورتر نسل جدید، یخساز و آبسردکن اتوماتیک، فیلتر بوگیر، سرمایش فلزی، فناوری کاهش صدا در شب و …اشاره کنیم.

مزایای یخچال فریزرهای دوو:

  • سطح رضایت بالای مصرف کنندگان از برند دوو در یخچال فریزر به ویژه ساید بای سایدها
  • تنوع بالای محصولات و ساخت با کیفیت بالا
  • قطعات اورجینال وارداتی
  • انجام خدمات پس از فروش توسط یک شرکت معتبر ایرانی به نام انتخاب سرویس
  • استفاده از متریال باکیفیت و طراحی چشم نواز

بعد از دانستن مزایای یخچال فریزرهای دوو خالی از لطف نیست که کمی هم از معایب آن بگوییم! برخی از نظرات نشان می‌دهند که در برخی از مدل‌های یخچال فریزر دوو، کیفیت ساخت نسبت به تولیدات قدیمی‌تر کاهش یافته و می‌تواند در استفاده بلندمدت مشکلاتی ایجاد کند. در مقایسه با برخی از رقبای داخلی همچون اسنوا و الکترواستیل و… برخی از یخچال‌های دوو دارای قیمت بالاتری هستند که امکان دارد بر تصمیم خریدار تاثیر بگذارد. از معایب یخچال فریزر می‌توان به طول عمر پایین فن کندانسور، خرابی برد یخچال‌ها و زیاد بودن صدای موتور اشاره کرد.

 کیفیت جاروبرقی‌های دوو

جاروبرقی جزء وسایل پرکاربرد منزل است که خانم‌ها روی خرید آن بسیار حساس هستند به همین دلیل باید به نکات مهمی از جمله توان مصرفی، قدرت مکش، نوع طراحی بدنه و … توجه کنید. جاروبرقی دوو تنوع خیلی زیادی ندارند از لحاظ کیفیت در سطح قابل قبولی قرار دارند. جاروبرقی شرکت دوو دارای امکاناتی همچون سیم ۸ متری، قدرت مکش متغیر، فیلتر قابل شستشو، صفحه نمایش دیجیتالی، سیم جمع کن خودکار و… می‌باشد.

کیفیت ماشین لباسشویی‌های دوو

ماشین لباسشویی دوو
ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک برند دوو یکی از بهترین مارک های بازار به حساب می‌آیند و طرفداران بسیار زیادی دارد. ماشین لباسشویی دوو از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و برای تولید از بهترین مواد اولیه استفاده کرده‌اند. از مزیت‌های ماشین لباسشویی دوو می‌توان به داشتن برنامه‌های شستشوی متنوع، الکتروموتورهای دایرکت درایو اینورتر، استفاده از هیتر سرامیکی جهت کاهش مصرف انرژی، بدنه مقاوم در برابر زنگ زدگی، امکان شستشو با بخار، امکان اضافه کردن لباس در حین کار و … اشاره کنیم. شرکت دوو ماشین لباسشویی‌های خود را در دو مدل تسمه‌ای (یونیورسال) و بدون تسمه (دایرکت درایو) تولید می‌کند که مدل‌های دایرکت درایو آن‌ها جدیدتر بوده و عملکرد بهتری دارند. سر و صدای بیش از حد، عملکرد نادرست خشک‌ کن و باز نشدن درب ماشین پس از اتمام شستشو از معایب رایج ماشین لباسشویی‌های دوو هستند.

کیفیت اجاق گاز دوو

اجاق‌گاز جزء آن دسته از محصولات لوازم آشپزخانه می‌باشد که از طول عمر بالایی برخوردار است و کمتر کسی پیدا می‌شود به تعویض هر ساله‌ی آن علاقه مند باشد. اجاق‌گاز دوو در مدل های مختلف در بازار موجود هستند و جنس بدنه ی آن‌ها از استیل ضد زنگ می‌باشد. از جمله مزایای اجاق‌گاز مارک دوو می‌توان به شعله‌های پرقدرت، موتور جوجه گردان، فن انتقال حرارت، درب فر دو لایه، دماسنج دیجیتال دقیق، ولوم هایی از جنس باکالیت، صفحه نمایش لمسی، سیستم یخ زدایی و… اشاره کرد.

اجاق گاز فردار دوو
اجاق‌گازهای دوو مجهز به جوجه گردان، فر، شعله‌های پرقدرت، گرمخانه و… هستند. آشپزی مسرت بخش را با اجاق‌گاز دوو تجربه کنید.

سخن پایانی

لوازم خانگی برند دوو تنوع زیادی داشته و به افرادی که به دنبال کالای باکیفیت و گارانتی معتبر هستند، پیشنهاد می‌شود. به هر حال هر نوع وسیله‌ای که خریداری می‌شود، حتی اگر با وسواس زیادی آن‌ را انتخاب کرده باشید، ممکن است روزی نیاز به تعمیر پیدا کند. به همین خاطر داشتن خدمات پس از فروش همه روزه و معتبر، که توسط شرکت انتخاب سرویس انجام می‌گردد، نقش مهمی در انتخاب کالا از برند دوو خواهد داشت. فروشگاه اینترنتی کالای‌خونه به عنوان نماینده رسمی گروه انتخاب با ارائه شرایط خرید نقدی و اقساطی، تضمین قیمت و اصالت کالا، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد. از اینکه تا پایان مطلب همراه ما بودید کمال تشکر را داریم، امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد.

حمیده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.