لوازم خانگی بلانتون ساخت کجاست؟ خدمات پس از فروش آن چگونه است؟

قطعا امروزه انتخاب لوازم خانگی دارای کیفیت ایده آل و از یک برند معتبر یکی از مسائلی است که خریداران با آن مواجهند. برخی برندها با قدمتی دیرینه همچنان در اوج کیفیت قرار دارند ولی برخی نیز با گذشت زمان از کیفیت محصولات خود کاسته‌اند، در این هیاهوی بازار برخی برندهای نوظهوری نیز هستند که با ارائه محصولاتی نوین، کالاهای برندهای قدیمی را به میدان رقابت می‌کشانند. یکی از این برندها امروزه برند “بلانتون” است. حتما با شنیدن نام بلانتون سئوالاتی از قبیل بلانتون ساخت کجاست؟ یا محصولات بلانتون خوبه یا نه؟ در ذهن شما پدید خواهد آمد. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا با ویژگی‌های بیشتری از برند بلانتون آشنا شویم.

تاریخچه برند بلانتون

شرکت بلانتون در بهمن ماه سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات بلانتون حاصل تفکر و تلاش شبانه‌ روزی متخصصین حرفه‌ای و کاربلد ایرانی است. این برند با تولید خلاقانه و طراحی متنوع، تبدیل به یک برند نواندیش و باثبات گشته‌ است. بلانتون امروزه محصولات متعددی را تولید می‌کند که این تنها گام‌های اولیه شرکت بلانتون در جهت دستیابی به اهداف بزرگ‌تر می‌باشد.

بلانتون ساخت کجاست؟

با خروج شرکت‌های خارجی کالاهای ایرانی بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و تمایل مردم برای خرید از برندهای داخلی بیشتر شد. شرکت‌های تولیدی ایرانی نیز در مقایسه با سال‌های گذشته، محصولات به روزتر و متنوع‌تری را روانه بازار می‌کنند. لوازم خانگی بلانتون برند تحت لیسانس شرکت GLOBAL CRAFT–GMBH بوده و در ایران تولید می‌شوند و به عبارت دیگر ساخت داخل هستند و در لیست تولیدکنندگان OEM قرار می‌گیرند. مشتریان با خرید محصولات بلانتون می‌توانند از یک کالای مرغوب ایرانی همراه با خدمات پس از فروش ویژه برخوردار شوند. لوازم خانگی بلانتون با داشتن گارانتی معتبر همتا سرویس، دارای خدمات پس از فروش ویژه می‌باشند، به علاوه تعمیر پذیری آسان‌تری نسبت به محصولات قاچاق خارجی دارند. این مسئله یک مزیت بزرگ در خرید لوازم برقی خانگی به شمار می‌رود که برندهای خارجی و قاچاق در حال حاضر از آن بهره‌مند نیستند.

تنوع محصولات بلانتون

برند بلانتون با بهره‌گیری از تکنولوژی روز، توانمندی و خلاقیت خود را در حوزه صنعت لوازم خانگی به اثبات رسانیده و سبد کاملی از محصولات را ارائه کرده است. تنوع محصولات بلانتون در حال حاضر به بیش از 170 نوع می‌رسد که از سال 1398 تاکنون پیشرفت بسیار چشمگیری است. می‌توان ادعا کرد ارائه تنوع بالای محصولات، مهم‌ترین ویژگی برند بلانتون است. برندهای انگشت شماری هستند که سبد کاملی از محصولات بزرگ و کوچک را تولید می‌کنند که برند بلانتون با وجود سابقه کوتاه مدت خود در این عرصه، با اقتدار یکی از آن‌ها است.

محصولات بلانتون شامل چه کالاهایی است؟

  • یخچال فریزر و آبسردکن
  • شستشو و نظافت (ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و اتو بخار)
  • تلویزیون
  • لوازم آشپزخانه (آون توستر، پلوپز، ساندویچ ساز، گوشتکوب برقی، همزن، خردکن، توستر نان، چرخ گوشت، سرویس قابلمه، هود، اجاق گاز و غذاساز)
  • نوشیدنی ساز (کتری برقی، چای ساز و آبمیوه گیری)
  • سرمایش و گرمایش (هیتر برقی، پنکه، کولر گازی)

تنوع بالای محصولات گویای این است که هر یک از دسته‌بندی‌ها، دارای مدلهای متنوعی با امکانات و قیمت‌های گوناگون هستنند که این یک مزیت مهم در مورد محصولات بلانتون است. زیرا گزینه‌های بیشتری را پیش روی خریداران می‌گذارد تا متناسب با هر نوع نیاز و بودجه‌ای کالای مناسب خود را خریداری نمایند.

کیفیت محصولات بلانتون و خدمات پس از فروش آن چگونه است؟

معمولا تشخیص مرغوبیت کالاها پس از گذر از مراحل کنترل کیفی در کارخانه و طی چندین سال توسط خریداران با میزان رضایت مردمی تعیین می‌گردد. سامسونگ، الجی، اسنوا، بوش و… برندهایی با قدمت دیرینه هستند که طی سال‌ها تلاش و نوآوری در تولید، محصولاتی کیفیت آزموده را روانه بازارها کرده‌اند. در مورد شاخص‌های کیفی و کارامدی محصولات بلانتون می‌توان گفت باتوجه به نوپا بودن این برند، هنوز بازخورد کافی از سمت خریداران دریافت نشده است که بتوان در مورد کیفیت یا عدم کیفیت هریک از دسته کالاها با قطعیت به جمع بندی رسید. اما از نظر کارشناسان محصولات بلانتون کیفیت قابل قبولی داشته و گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه ‌آن‌ها از ویژگی‌های مثبت این محصولات هستند. در سال گذشته بلانتون جهت رضایت بیشتر مشتریان، طرح تعویض 100 روزه آغاز نمود. در طرح تعویض 100% همتا سرویس، در صورت بروز مشکل فنی برای محصولات، مشتریان می‌توانند تا 100 روز پس از خرید، کالا را تعویض نمایند. اجرای چنین طرح‌هایی نشان از تعهد شرکت بلانتون نسبت به مشتریان است.

سخن پایانی

شرکت بلانتون یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی در سالهای اخیر است که به تازگی محصولات متنوعی نظیر یخچال فریزر، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و… روانه بازار می‌کند و تاکنون تنوع بالایی لوازم خانگی بزرگ و کوچک را در سبد محصولات خود جای داده است. مهم ترین مزیت برند بلانتون ارائه سبد کامل محصولات است که تاکنون به بیش از 170 نوع محصول می‌رسد . این برند با توجه به اینکه از سال 1398 آغاز به فعالیت نموده، درخشش خوبی در عرصه تولید لوازم خانگی داشته است و با بهره گیری از خلاقیت و ابتکار آینده روشنی را در پیش خواهد داشت. هم‌چنین گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز برعهده شرکت همتا سرویس می‌باشد. از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم، امیدواریم شناخت کافی را در مورد برند بلانتون کسب کرده باشید.

حمیده
دیدگاه کاربران
بدون دیدگاه
  • مهدی انصاری 14 شهریور 1402 / 21:06

    جارو برقی خریدم‌پس از دو ماه که فقط سه دفعه از جارو برقی استفاده کردم سیمش نه بیرون میاد و نه جمع میشه.دستش زمخت و غیر قابل انعطاف.موقع جارو کردن دستش بیرون میاد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.