خرید تلویزیون هوشمند صنام، تلویزیون صنام بخریم؟

احتمالا هنگام خرید تلویزیون با برندهای زیادی روبرو خواهید شد. از اجناس خارجی و گران قیمت گرفته تا کالاهای ایرانی همه درصف انتظار نشسته‌اند تا شما یکی را انتخاب کنید. انتخاب در میان این تنوع گسترده، نیازمند تحقیق و شناخت درست برندها است تا بتوانید با بودجه‌ای که در اختیار دارید تلویزیونی مناسب را تهیه کنید. در این مقاله سعی داریم تا برای خرید تلویزیون، شما را با یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی (تلویزیون صنام) آشنا کنیم.

تلویزیون صنام ساخت کجاست؟

تلویزیون صنام.
صنام از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی تولیدکننده تلویزیون.

صنام! برندی ایرانی در حوزه لوازم خانگی است که در سال ۱۳۷۲ اولین تلویزیون‌های رنگی خود را تولید کرد‌. از سال ۱۳۸۶ به بعد نیز محصولات مختلفی همانند جاروبرقی، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز فردار و طرح فر، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و کولر آبی نیز در گروه تولیدات صنام قرار گرفت و همین امر موجب حضور بیشتر این برند در بازارها و فروشگاه‌های لوازم خانگی گردید. بنابراین در صورتی که این سوال برای پیش آمده که آیا کیفیت تلویزیون صنام خوبه یا نه؟ تلویزیون هوشمند صنام بخرم یا نه؟ بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

کیفیت تصاویر

یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب تلویزیون، کیفیت تصویر است. تلویزیون‌های برند صنام دارای کیفیت HD ،FHD ،UHD 4K هستند. با افزایش رزولوشن صفحه نمایش، جزییات دقیق‌تر و بهتر نمایش داده می‌شوند و تصاویر شباهت بیشتری به واقعیت خواهند داشت. اما پیشنهاد ما برای افرادی که کیفیت بسیار بالاتری از صفحه نمایش را در نظر دارند، تلویزیون‌های کیولد است. تلویزیون‌های QLED صنام علاوه بر داشتن کیفت بالا، دارای تکنولوژی کوانتومی هستند که شفافیت در رنگ و نور را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. به علاوه تلویزیون‌های صنام مجهز به تکنولوژی تصویر HDR نیز هستند که باعث افزایش سطح کنتراست و نمایش عمیق‌تر تصاویر خواهد شد. در برخی از مدل‌های تلویزیون صنام از پنل ضد ضربه IPS استفاده شده است. این پنل‌ها دربرابر ضربه‌هایی با شدت کم و متوسط مقاوم هستند و زاویه‌ی دید گسترده‌تری را برای بیننده فراهم می‌سازند.

خرید محصولات صنام

سیستم صوتی

از دیگر ویژگی‌های هر تلویزیون که می‌تواند نشانگر کیفیت آن باشد، می‌توان به نوع سیستم صوتی آن نیز اشاره کرد. صنام در تلویزیون‌های خود از سیستم صوتی Dolby استفاده می‌کند. سیستم‌های دالبی و دالبی دیجیتال، دارای کیفیت صوتی بسیار بالایی هستند و صدایی فراگیر و پرحجم را به گوش شنونده می‌رسانند.

تلویزیون هوشمند صنام

هوشمند بودن یا نبودن تلویزیون انتخابی است که به سلیقه افراد بستگی دارد. به عبارتی بهتر، اگر شما تلویزیون را فقط برای مشاهده برنامه‌های صدا و سیما استفاده می‌کنید، می‌توانید مدل‌های ساده (غیر هوشمند) این نوع تلویزیون‌ها را خریداری کنید. اما در صورتی که تمایل داشته باشید توسط تلویزیون‌ها به اینترنت متصل شوید يا از قابلیت Screen Mirroring موبایل استفاده کنید، بهتر است نوع هوشمند و مجهز به سیستم عامل اندروید تلویزیون‌های صنام را خریداری نمایید. تلویزیون هوشمند صنام از سایز 32 تا 75 اینچ تولید می‌شود. تلویزیون 50 اینچ هوشمند صنام مدل SLS-50M1800 از پرفروش‌ترین مدل‌های تلویزیون هوشمند صنام است. تولید تلویزیون‌های هوشمند در اندازه 32 اینچ را می‌توان وجه تمایز تلویزیون‌های صنام از سایر رقبا دانست. تلویزیون 32 اینچ هوشمند صنام برای افراد گیمر، تماشاگر آنلاین فیلم و سریال، وبگردی و… بسیار مناسب بوده و از طرفی دیگر بهترین گزینه برای کسانی است که فضای کافی برای قرار دادن تلویزیون‌های بزرگ را ندارند.

تلویزیون هوشمند صنام
تلویزیون‌های هوشمند صنام، علاوه بر اندازه‌های بزرگ‌تر، دارای اندازه 32 اینچ هم هستند.
به چه تلویزیونی هوشمند می‌گویند؟

درگاه‌های ارتباطی

درگاه های ارتباطی از جمله قابلیت‌هایی است که موجب می‌شود شما بتوانید به راحتی به دستگاه های دیگر مرتبط شوید. در واقع هر مقدار که درگاه تلویزیون انتخابی شما متنوع و بیشتر باشد، به همان مقدار نیز شما می‌توانید مانور بیشتری دهید. وجود پورت USB روی بدنه‌ی این تلویزیون‌ها، امکان اتصال انواع فلش ‌مموری و هارد اکسترنال را برای کاربران فراهم می‌کند که از این طریق بتوانند فایل‌های شخصی خود را به تلویزیون منتقل کنند. برای اتصال سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری نیز، رابط‌های HDMI، کامپوننت و کامپوزیت در نظر گرفته شده است. اتصال این تلویزیون به اینترنت از راه‌ Wi-Fi یا پورت LAN صورت می‌گیرد.

اندازه تلویزیون صنام

تلویزیون 24 اینچ صنام
صنام تنها تولید کننده تلویزیون‌های 24 اینچ.

از دیگر ویژگی‌هایی که باید به هنگام خرید تلویزیون به آن دقت کرد سایز آن است. تلویزیون‌های صنام از سایز 24 تا 75 اینچ تولید می‌شوند. تلویزیون 50 اینچ صنام، تلویزیون 58 اینچ صنام، تلویزیون 43 اینچ صنام و… علاوه بر پایه‌ی رومیزی، قابلیت اتصال به دیوار را دارند. شما می‌توانید با تهیه‌ی یک براکت دیواری، تلویزیون را به راحتی به دیوار متصل کرده و از فضای بیشتری بهره‌مند شوید. به علاوه اتصال تلویزیون به دیوار به خصوص در خانواده های دارای کودک، از آسیب احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

سخن پایانی

کیفیت تلویزیون صنام را به طور کلی می‌توان قابل قبول دانست که  نیازهای تمام گروه های سنی در خانواده را به خوبی برطرف می‌سازد. به کارگیری کیفیت تصویر UHD 4K، پنل ضد ضربه IPS، صفحه نمایش QLED و سیستم عامل اندروید 11 و… نشان از همگام سازی صنام با تکنولوژی روز دنیا دارد. از طرفی صنام همیشه به عنوان تلویزیون‌های ارزان قیمت بازار شناخته می‌شوند و رضایت بالایی را به خود اختصاص داده است که این دو درکنار هم، موجب استقبال گرم مردم از این محصولات می‌شوند.

حمیده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.