دومنا ساخت کجاست؟ کیفیت لوازم خانگی دومنا چگونه است؟

احتمالا نام لوازم خانگی دومنا به گوشتان خورده است، محصولات مارک دومنا با کیفیتی روز افزون به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار تبدیل شده‌اند. در این مقاله ما قصد داریم لوازم خانگی برند دومنا را به شما معرفی کنیم. برند دومنا ساخت کجاست؟ و چه محصولاتی را تولید می‌کند؟ مارک دومنا خوبه یا نه؟ برای پاسخ به این سوالات تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

به طور کلی، لوازم خانگی نقش بسیار مهم و اساسی در زندگی مدرن ما دارند و برای ایجاد راحتی در انجام امور روزمره، افزایش کیفیت زندگی، صرفه جویی در زمان و انرژی استفاده می‌شوند. یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تولید لوازم خانگی، کمپانی دومنا (DOMENA) است. دومنا به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی COGIA، در سال 1955 میلادی در فرانسه تأسیس شد و به عنوان پیشتاز در تولید انواع لوازم خانگی مطرح شده است. برند دومنا که به عنوان نخستین تولید کننده اتوی‌ بخار‌پرسی در جهان شناخته می‌شود، این محصول را در سال 1985 برای مصارف منطقه‌ای تولید و توزیع کرده است. 

لوازم خانگی دومنا، مسافری از کشور فرانسه

 استراتژی کمپانی DOMENA در حوزه تولید لوازم خانگی، برپایه‌ی بهره‌مندی از دانش روز دنیا، تکنولوژی‌های پیشرفته و بهره‌گیری از نیروهای انسانی کارآمد است. شرکت ایده آل نگار خاورمیانه طی یک قرارداد با شرکت دومنای فرانسه با توانایی‌های داخلی و تکنولوژی اروپایی وارد این عرصه شد. محصولات دومنا با گارانتی معتبر در خاورمیانه عرضه می‌شود. شرکت ایده‌آل نگار خاورمیانه، سعی دارد با استفاده از دانش فنی بالا و پاسخگویی دقیق به مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش، محصولات را با کیفیت بالا در جهت جلب رضایت مشتریان عرضه کند.

لوازم خانگی بلانتون ساخت کجاست؟

مارک دومنا شامل چه محصولاتی است؟

لوازم خانگی دومنا تولید کننده تنوع بالای اتو بخار، اتو مخزن دار و اتو پرس می‌باشد.

محصولات دومنا به دو بخش صنعتی و لوازم خانگی تقسیم می‌شوند. در بخش صنعتی، تولیدات آن به اتوهای مخزن‌دار محدود می‌شود اما در بخش لوازم خانگی، محصولات آن شامل مانند اتو، جاروبرقی، پنکه، آون توستر، ساندویچ‌ساز، ست قابلمه، چای‌ساز و گوشتکوب برقی است.

اتو مخزن دار

این برند در سال 1994 اولین اتوی مخزن‌دار را تولید کرده است، همچنین با کشف ماده ضد رسوب توانست این مکانیسم را به محصولات خود اضافه کند. اتوهای مخزن‌دار دومنا برای استفاده در تولیدی‌ها و مصارف صنعتی تهیه شده است. مخزن آب این اتو دارای ظرفیت بالا بوده و برای اتو کشی طولانی مدت گزینه مناسبی است.

اتو پرس

جنس صفحه‌ اتو پرس دومنا از جنس آلومینیوم ضد اکسید در اثر حرارت و گرما است. مخزن آب این دستگاه به کارتریج ضد رسوب مجهز شده و کمک می‌کند آب مصرفی با بهترین کیفیت تصفیه شده و داخل دستگاه رسوب ایجاد نشود.

جاروبرقی

لوازم خانگی دومنا
جاروبرقی دومنا؛ کوچک ولی پرقدرت

این برند دارای انواع مختلفی جارو‌برقی با موتور های پر قدرت 2200 وات است. بدنه جاروبرقی دومنا طوری طراحی شده است که فضای زیادی را اشغال نکند و سبک باشد. حجم کیسه این جارو برقی 4 لیتر بوده و لوله تلسکوپی و خرطومی این دستگاه از بهترین مواد ساخته شده است.

آیا لئوکو همان هیمالیا است؟

پنکه

یکی دیگر از محصولات این برند پنکه دومنا با طراحی زیبا و نمایشگر دیجیتال است. این محصول 5 پره بوده و دارای سه حالت وزش باد (نرمال – طبیعی- خواب) است.

چای‌ساز

محصول دیگر این برند چای ساز روهمی دومنا با قوری شیشه‌ای است. توان مصرفی این محصول 1800 وات بوده و دارای چرخش 360 درجه است. ظرفیت کتری این چای‌ساز 2.5 و ظرفیت قوری آن 1 لیتر است. جنس صافی این محصول استیل بوده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.

گوشتکوب برقی

گوشتکوب برقی دومنا یک محصول کامل و حرفه‌ای است. عملکرد‌های این دستگاه شامل همزن، گوشتکوب، غذاساز، رنده و خرد‌کن است. توان مصرفی آن 1100 وات بوده و دارای عملکرد توربو می‌باشد. این محصول دارای 2 عدد تیغه فلزی است، همچنین ظرف آن از جنس پلاستیک و با حجم 1.5 لیتر تولید شده است.

ساندویچ ساز

با استفاده از ساندویچ ساز دومنا می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ساندویچ های متنوع، ساده و خوشمزه درست کنید. ساندویچ ساز دومنا در دو نوع 2 صفحه و 3 صفحه ارائه می‌شود. که شامل صفحه های ساندویچ ساز، وافل ساز و گریل است.

لوازم خانگی دومنا با تولید ساندویچ ساز، ابزاری ساده برای تهیه خوشمزه‌ترین میان وعده‌ها و غذاها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

آون توستر

 آون توستر دومنا در مدل‌های متفاوت و در چند رنگ عرضه شده است. این دستگاه دیجیتالی بوده و ظرفیت آن 46 لیتر است. توان مصرفی آن 2000 وات بوده و دارای برنامه‌های پخت متفاوت است. این دستگاه با امکانات خود آشپزی راحت و سریعی را برای شما فراهم می‌کند.

جمع بندی

 برند دومنا با تجربه ای بیش از شصت سال در صنعت لوازم خانگی، به عنوان یکی از پیشگامان در تولید اتو بخار پرسی در دنیا شناخته شده است. همچنین با همکاری شرکت ایده آل نگار خاورمیانه و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، محصولات با کیفیت و متنوعی را به بازار عرضه کرده است. کمپانی دومنا با طراحی کاربردی و عملکرد بسیار عالی در تولید محصولاتی مانند اتوپرس‌های منحصر به فرد، آون توستر‌های دیجیتال، جاروبرقی‌های پرقدرت و… تعهد خود را نسبت به ارائه محصولات با کیفیت ثابت کرده است. محصولات دومنا با عملکرد عالی، خدمات پس از فروش ویژه و توجه به جزئیات فنی به عنوان یکی از انتخاب‌های برتر در بازار لوازم خانگی شناخته می‌شود. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید کمال تشکر را داریم. امیدواریم خرید خوبی از برند دومنا داشته باشید.

حمیده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.