خرید یخچال فریزر ایکس ویژن

خرید یخچال فریزر ایکس ویژن

یخچال فریزر ایکس ویژن
ایکس ویژن در تولید یخچال فریزرهای خود عملکرد موفقی داشته و مدل‌های بسیار متنوعی را ارائه کرده است.

ایکس ویژن نامی آشنا برای تمام ما ایرانی‌هاست که بیشتر مردم این برند را با تلویزیون‌هایش می‌شناسند. اما طی سال‌های اخیر، برند ایکس‌ویژن با گسترش محصولات خود، سایر لوازم خانگی همچون یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی را با قیمت بسیار مناسبی وارد سبد محصولات خود کرده است. در این مقاله سعی داریم تا با بررسی  ویژگی‌ها، شما را با یخچال فریزر ایکس ویژن، مزایا و مدل های آن آشنا کنیم.

یخچال فریزر ایکس ویژن

امروزه یخچال‌فریزرهای ایکس ویژن با ویژگی‌های پیشرفته و طراحی مدرن، به یکی از پر طرفدارترین محصولات روز بازارهای لوازم خانگی تبدیل شده‌اند و در مدل‌های دوقلو، چهاردرب، فریزر بالا پایین و ساید بای ساید موجود هستند. اولین نکته‌ای که در خرید یخچال فریزر باید به آن توجه کنید این است که این محصول متناسب با نیاز شما باشد. مثلا اگر شما مواد غذایی زیادی خریداری نمی‌کنید یک یخچال بزرگ فقط فضای آشپزخانه شما را اشغال می‌کند. در نتیجه بهتر است قبل از خرید،‌ مواردی مثل ظرفیت، ویژگی‌ها و قیمت این محصول را مورد بررسی قرار دهید.

 ویژگی‌های کلی

ایکس ویژن در یخچال فریزر‌های خود از ویژگی‌هایی مانند آبریز و یخساز متصل به آب شهری، کمپرسور اینورتر، هوم بار، گردش هوای چندگانه، سیستم سرمایش و انجماد سریع و… استفاده کرده است. این ویژگی‌ها نه تنها به زیبایی و کارآمدی آشپزخانه‌های مدرن کمک می‌کنند، بلکه راحتی و صرفه‌جویی در انرژی را به همراه دارند. طراحی داخلی و بیرونی یخچال فریزرهای ایکس‌ویژن بسیار چشم نواز بوده و فضای دسته بندی شده‌ای شامل کشوها و قفسه‌های متعدد را دارا هستند که موجب نظم بیشتر چیدمان موادغذایی در یخچال خواهد شد. علاوه بر این از پنل LED لمسی و حسگرهای هوشمند برای تغییر تنظیمات آن استفاده شده است. علی رغم تمام ویژگی‌هایی که برای یخچال فریزرهای ایکس ویژن ذکر کردیم، بازهم شناخت انواع یخچال فریزر و انتخاب مدلی که متناسب با نیازهای شما باشد، نیازمند شناخت کاملی از انواع یخچال فریزر است که در ادامه مطلب آن را بررسی خواهیم نمود.

انواع یخچال فریزر ایکس ویژن

ساید بای ساید

یخچال فریزرهای ساید بای ساید از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. در این مدل محصول، یخچال و فریزر در کنار هم قرار دارند و تقریبا فضای هر دو بخش به یک اندازه است. این نوع یخچال و فریزر برای افرادی مناسب است که میزان خرید مواد تازه و فریزری آنها به یک اندازه باشد. ظاهر شیک و زیبا، امکانات جدید، فضای ذخیره سازی مناسب از مزایای یخچال فریزر ساید بای ساید هستند. داشتن کمپرسور مشترک برای یخچال و فریزر را می‌توان نوعی نقص در طراحی مدل‌های ساید بای ساید دانست؛ چرا که با خرابی کمپرسور هر دو قسمت از کار خواهند افتاد.

یخچال فریزر ایکس ویژن
یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS551

چهار درب

این محصول زیر گروه مدل‌های ساید بای ساید است. با این تفاوت که در طراحی آن برای دسترسی به فضای جادارتر قسمت یخچال و فریزر به صورت افقی ازهم تفکیک می‌شوند. یخچال فریزرهای چهار درب که به تازگی وارد بازار لوازم خانگی ایران شده‌اند، به دلیل دسترسی به فضای بزرگتر به خصوص در قسمت یخچال، بهترین انتخاب برای افرادی هستند که با چالش جاسازی مواد غذایی در یخچال مواجه هستند. دسترسی به فضای بزرگ و جادار، امکانات مدرن، ابعاد مناسب، طراحی شیک و مدرن از مزایای مدل چهار درب هستند.

یخچال فریزر ایکس ویژن
یخچال فریزر 4 درب و فریزر بالای ایکس ویژن

دوقلو

یخچال فریزرهای دوقلو بهترین انتخاب برای خانواده های پرجمعیت هستند. این محصول دارای دو بخش یخچال و فریزر به صورت جداگانه است که هریک توانایی فعالیت مجزا دارند. در واقع از نظر ظاهری با قرارگیری یخچال و فریزر در کنارهم، مشابه یخچال فریزر ساید بای ساید است اما با فضای بسیار بیشتر!

یخچال فریزر بالا پایین

اگر در هنگام خرید نگرانی شما قیمت، کارایی و فضایی که در اختیار دارید است، یخچال فریزر بالا پایین بهترین گزینه برای شما است. این نوع یخچال فریزرها یکی از متداول‌ترین مدل‌ها در دنیا هستند که قیمت مناسب و تنوع محصولی زیادی هم دارند. مدل‌های فریزر بالا در بخش فریزر، دارای حجم کمتر و مجهز به کشو نیستند، لذا برای افرادی که از مواد غذایی منجمد در زندگی روزمره خود استفاده نمی‌کنند، مناسب است. مدل‌های فریزر پایین اغلب دارای 3 یا 4 کشو هستند و قسمت فریزر آن‌ها فضای ذخیره سازی بزرگتری دارد.

قیمت یخچال ایکس ویژن

قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن در مقایسه با سایر برندهای مشابه مناسب‌تر است. مثلا در مقایسه با برند اسنوا، متوجه این تفاوت چشمگیر خواهید شد. در حالیکه میانگین قیمت در مدل‌های سایدبای ساید اسنوا حدود 55 میلیون است، ساید بای سایدهای ایکس ویژن دارای میانگین قیمتی 30 میلیون هستند. علت پایینتر بودن قیمت یخچال فریزرهای ایکس ویژن به معنی ناکارامدی و عدم کیفیت آن‌ها نیست. ایکس ویژن همواره در تلاش بوده تا با داشتن رویکردهایی همچون تعدیل حجم یخچال فریزرها، محصولاتش را باکیفیت و در عین حال ارزان ارائه کند تا مردم بتوانند با خیالی آسوده کالای باکیفیت را خریداری نمایند.

یخچال فریزر ایکس ویژن
یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن

خدمات پس از فروش

با توجه به اینکه یخچال و فریزر یک محصول گران قیمت است، بهتر است در هنگام خرید به خدمات پس از فروش و گارانتی این محصول توجه داشته باشید. محصولات ایکس ویژن توسط گروه صنعتی مادیران گارانتی می‌شوند. یخچال فریزرهای ایکس ویژن دارای 36 ماه گارانتی و 5 سال ضمانت کمپرسور هستند و علاوه بر این نصب رایگان محصولات در کمتر از 24 ساعت پس از تماس شما انجام خواهد شد. پاسخگویی همه روزه و سرویس دوره‌ای محصول خریدارای شده در بازه‌های 6 ماهه، از دیگر خدمات پس از فروش گروه مادیران هستند.

مزایا و معایب

ایکس ویژن نیز مانند هر برند دیگری ممکن است در تولید محصولات خود ضعف و قوت‌هایی داشته باشد. از متداول‌ترین معایب یخچال ایکس ویژن می‌توانیم به نداشتن سیستم عیب یابی هوشمند، ضعیف بودن سیستم برفک، نبود سیستم یخساز اتوماتیک و اتصال به آب شهر در بسیاری از مدل‌ها و مجهز نبودن به سیستم تصفیه آب اشاره کرد. علاوه بر این ایکس ویژن تنها در چند مدل محدود از کمپرسور اینورتر استفاده کرده است و تنوع مدل‌های آن به ویژه در یخچال فریزر دوقلو کمتر است. مدل‌های یخچال فریزر سایدبای ساید ایکس ویژن دارای قیمت مناسب و امکانات تقریبا کاملی هستند که به خوبی نیاز خانواده‌های کم جمعیت را برطرف می‌سازند. این مدل‌ها بسیار پرطرفدار بوده و اگر به دنبال خرید یک یخچال ساید بای ساید با قیمت و حجم مناسب هستید، انتخاب خوبی برای شماست.

سخن پایانی

یخچال فریزرهای ایکس ویژن، دارای طراحی زیبا و چشم نواز و تکنولوژی های سرمایشی نوینی هستند که مواد غذایی را تا مدت طولانی تازه نگه می‌دارد. خرید یخچال فریزر و این که کدام مدل‌ را انتخاب کنید تا حد زیادی بستگی به سلیقه،‌ بودجه و فضای موجود در منزل شما دارد. یخچال فریزر ایکس ویژن در مقایسه با دیگر برندهای ایرانی، قیمت و ویژگی‌های بسیار  خوبی دارند و بسیار مورد استقبال خریداران واقع شده اند. اگر علاقه مند به خرید محصولات ایکس ویژن هستید، به وب‌سایت کالای خونه مراجعه کرده و محصولات این برند را مشاهده نمایید.

حمیده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.