لوازم خانگی لئوکو ساخت کجاست؟ آیا لئوکو همان هیمالیا است؟

لوازم خانگی لئوکو از برندهایی است که به تازگی وارد بازارهای لوازم خانگی شده است. باتوجه به نوظهور بودن این برند، کیفیت محصولات لئوکو برای مصرف کنندگان در هاله ای از ابهام قرار دارد. سئوالاتی از قبیل یخچال لئوکو خوبه؟ تلویزیون لئوکو یا هیمالیا؟ تلویزیون لئوکو ساخت کجاست؟ خدمات پس از فروش لئوکو چگونه است؟ و… در ذهن خریداران پدید می‌آید. در این مقاله سعی داریم تا با کمی تحقیق و بررسی شما را به شناخت درستی از برند لوازم خانگی لئوکو برسانیم.

لوازم خانگی لئوکو ساخت کجاست؟

حتما این سئوال را بارها شنیده اید آیا لئوکو همان هیمالیا است؟ هیمالیا نامی آشنا برای همگان است و یخچال فریزرهای آن را که یکی از بهترین محصولات این برند است را احتمالا تا کنون دیده‌اید. گروه تولیدی هیمالیا سال‌ها تجربه و تخصص خود در تولید لوازم خانگی را به کار گرفت تا در سال 1399 برندی نو بیافریند. لئوکو حاصل نواندیشی و تلاش مهندسین گروه هیمالیا است که هم اکنون جزو نام های پرآوازه‌ی لوازم خانگی ایرانی قرار گرفته است.

لئوکو شامل چه محصولاتی است؟

یخچال فریزر

یخچال فریزر چهار درب لئوکو

یخچال فریزرهای لئوکو دارای مدل‌های دوقلو، چهار درب، کمبی، صندوقی و هتلی است. لئوکو در یخچال فریزرهای خود از تکنولوژی‌های روز دنیا همچون سیستم سرمایش الکترونیک، سیستم عیب یاب هوشمند، نمایشگر لمسی و… استفاده کرده است. یخچال فریزرهای لئوکو با توجه به تجربه بسیار زیاد گروه صنعتی هیمالیا در تولید یخچال فریزر، از کیفیت بالا، طراحی زیبا و فضایی بزرگ برخوردارند که نیاز خانواده‌ها را به خوبی برطرف می‌سازد.

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی 15 نفره لئوکو

ماشین ظرفشویی لئوکو منحصر به یک مدل free standing می‌گردد و تنوع زیادی ندارد. این مدل دارای 3 سبد مجزا و 9 برنامه شستشو متفاوت است که می‌توانید با توجه به حجم ظروف و نوع آن‌ها مناسبترین برنامه را انتخاب کنید تا تمامی ظروف را به صورت کامل از هر گونه کثیفی و چربی پاک کند. بدنه و قفسه ها از جنس استیل ضد زنگ طراحی شده اند که در مدت زمان استفاده دچار زنگ زدگی نمی شود و طول عمر بالایی دارد. با ماشین ظرفشویی لئوکو شما می‌توانید ظروفی به اندازه یک مهمانی 15 نفره را بشویید. ماشین ظرفشویی لئوکو علاوه بر شستشو ظروف، همچنین برای شستن میوه جات نیز کاربرد دارد.

ماشین لباسشویی

لوازم خانگی لئوکو زیر مجموعه گروه هیمالیا هستند

ماشین لباسشویی‌های لئوکو در حال حاضر دارای سه مدل LWM10516، LWM716 و LWM1216 هستند که به ترتیب دارای وزن 10.5، 7 و 12 کیلوگرم می‌باشند. این ماشین لباسشویی‌ها مجهز به سیستم شستشوی هوشمند هستند؛ یکی از کاربردهای شستشوی هوشمند تنظیم میزان مصرف آب با وزن لباس‌هاست. ماشین لباسشویی‌های لئوکو بسیار کم صدا بوده و از موتورهای یونیورسال و اینورتر BLDC در آن‌ها استفاده شده است. هریک از این مدل‌ها دارای 16 برنامه شستشوی مختلف هستند که می‌توان برای شستن انواع الیاف پارچه از آن‌ها استفاده کرد.

تلویزیون

تلویزیون لئوکو

تلویزیون‌های تولید شده توسط شرکت لئوکو، از نظر کیفیت تصویر به دو دسته تلویزیون 4K و تلویزیون Full HD تقسیم می‌شوند و در ساخت آنها از پنل‌های LED ،QLED و IPS استفاده شده است. تلویزیون‌های لئوکو در سایزهای 32 الی 86 اینچی و در انواع هوشمند و غیر هوشمند روانه بازار شده اند. تلویزیون هوشمند می‌تواند از طریق کابل LAN ،WIFI به اینترنت متصل شده و علاوه بر اشتراک گذاری محتوا از طریق آنتن و Screen Mirror برنامه‌های مختلفی را از طریق آپارات، فیلیمو، نماوا و… به نمایش در بیاورند. همچنین، این مدل از تلویزیون‌ها دارای سیستم عامل اندروید می‌باشند. تلویزیون 55 اینچ لئوکو و تلویزیون 65 اینچ لئوکو، از سری تلویزیون‌های هوشمند برند لئوکو هستند که کاربردهای بسیاری را در اختیار ما قرار می‌دهند. تلویزیون‌های غیر هوشمند امکان اتصال به اینترنت را نداشته و به سیستم عامل نیز مجهز نیستند. تلویزیون 32 اینچ، جزو این دسته از تلویزیون‌ها قرار میگیرد.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی لئوکو

لئوکو با داشتن یک مرکز پاسخگویی تلفن با 30 خط ارتباطی و حضور کارشناسان مجرب به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خود می‌باشد. علاوه بر این داشتن نمایندگی‌های مجاز و فعال در سراسر کشور (نقاط دور و نزدیک) و گارانتی 30 ماهه محصولات از دیگر خدمات پس از فروش لئوکو هستند که مشتریان را در خرید از این برند ترغیب می‌کنند.

سخن پایانی

شرکت لئوکو زیر مجموعه شرکت هیمالیا بوده و دارای ظرفیت تولید بالایی می باشد. این شرکت در زمینه تولید محصولات خانگی، من جمله یخچال فریزر لئوکو، تلویزیون، ماشین ظرفشویی و … فعالیت داشته و به یک برند معتبر و شناخته شده در میان خانواده های ایرانی تبدیل شده است. هیمالیا، یک برند با محصول ایرانی است و محصولی ملی را تولید و توزیع می کند شرکت هیمالیا در راستای پیشی گرفتن در بازار های داخلی با تکیه بر تجارب سال‌ها فعالیت در تولید لوازم خانگی، تصمیم به ارائه برند جدید لئوکو در بازار گرفت.

حمیده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.