لوازم خانگی بست ساخت کجاست؟ خدمات پس از فروش آن چگونه است؟

احتمالا در هنگام خرید لوازم خانگی و مقایسه برندهای مختلف با یکدیگر، نام لوازم خانگی ب‍ُست (Bost) به گوشتان خورده است. سئوالاتی از قبیل اینکه لوازم خانگی بست ساخت کجاست؟ یا کیفیت لوازم خانگی بست چگونه است؟ و یا لوازم خانگی بست خوبه یا نه؟ همیشه در ذهن خریداران پدید می‌آید. لوازم خانگی بست، اسنوا و دوو هر دو از برندهای تولید شده توسط گروه صنعتی انتخاب هستند. گروه انتخاب که از او به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در ایران یاد می‌شود، تاکنون سابقه‌ی درخشانی در تولید لوازم خانگی و مونتاژ آن داشته است. لذا استقبال روزافزون مردم از تولیدات این شرکت، سبب شکوفایی برند بست از دل گروه صنعتی انتخاب گردید. در این مقاله قصد داریم تا لوازم خانگی بست را به شما معرفی کنیم.

تاریخچه برند بست

بست یکی از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است که در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این برند در سال 1387 تأسیس شده است و نسبت به سایر برندهای فعال در زمینه لوازم خانگی سابقه کمتری دارد؛ اما با این حال برند ایرانی Bost توانسته محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد. با توجه به خروج برندهای خارجی از کشور و رونق گرفتن تولیدات ملی، گرایش مردم به خرید از کالاهای ایرانی بیشتر شد. به این ترتیب در کنار برندهای قدیمی‌تر مانند دوو، اسنوا، پاکشوما و… برندهای نوظهوری همچون بست نیز پدید آمدند.

چرا بست

برند بست با تکیه بر تجربه‌های سالیان سال تلاش گروه انتخاب در تولید لوازم خانگی، محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند و به واسطه بهره مندی از همین تجربیات، در قیاس با برندهای هم قدمت با خودش یک گام جلو‌تر است. مزیت خرید از این برند را می‌توان اصالت کالا، خدمات پس از فروش مطمئن و قیمت مناسب آن دانست.

مشخصات لوازم خانگی بست Bost

محصولات بست به 5 گروه تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق‌گاز تقسیم بندی می‌شود و در واقع می‌توان گفت سبد کالایی متنوعی را عرضه می کند و با تمام توان سعی بر ارتقای روز افزون کیفیت کالاهای خود دارد. محصولات بست تنوع بالایی دارد و برای خانواده هایی که به دنبال خرید لوازم خانگی یا جهزیه خود از یک برند هستند گزینه مناسبی است که تمامی آن‌ها با گارانتی انتخاب سرویس در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

کیفیت محصولات بست

همانطور که در بخش‌های قبل گفته شد، بست بر پایه تجارب حاصل از تولید لوازم خانگی اسنوا محصولات خود را طراحی و وارد بازار کرده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. کیفیت لوازم خانگی تولیدی گروه انتخاب (اسنوا و دوو) برکسی پوشیده نیست؛ اما نکته‌ای که در این میان اهمیت دارد، این است که گروه انتخاب محصولات بست را به عنوان سری اقتصادی از مجموعه تولیداتش عرضه کرده است. لوازم خانگی بست علاوه بر داشتن قیمت مناسب‌تر، از امکانات و کیفیت ایده‌آلی برخوردار هستند. اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و یخچال فریزرهای برند بست فوق‌العاده باکیفیت و کارآمد بوده و بسیار مورد توجه خریداران واقع شده است. عملکرد آن‌ها در پخت غذا، شستشوی لباس و تولید سرما بسیار مطلوب بوده و از فناوری‌های روز در تولید آن‌ها استفاده شده است. در مورد تلویزیون‌ها و جاروبرقی بست نیز می‌توان گفت به لحاظ کیفی در سطح متوسطی قرار دارند و خرید آن‌ها نیاز خانواده‌ها را مرتفع می‌سازد.

 خدمات پس از فروش محصولات بست چگونه است؟

تمامی‌ تولیدات شرکت انتخاب از مراحل کنترل کیفیت عبور می‌کنند و پس از آن از لحاظ داشتن عملکرد صحیح تست می‌شوند. منوی کاربری و دفترچه راهنمای محصولات بست به جهت رفاه حال خریداران در استفاده از محصولات، به زبان فارسی طراحی شده‌اند. گارانتی و تعهد به شرایط آن نیز مهر تاییدی بر کیفیت محصولات آن می‌باشد. گارانتی لوازم خانگی بست نیز همانند محصولات اسنوا و دوو برعهده گروه انتخاب سرویس است. طبق نظرسنجی‌های انجام شده، عملکرد این شرکت برای نصب و تعمیر محصولات، سریع و به موقع بوده است. شرایط گارانتی لوازم خانگی بست به شرح زیر است:

  • یک‌‌ ماه عودت وجه یا تعویض بی قید و شرط محصول
  • تعویض رایگان در صورت بروز نقص تا 3 ماه
  • همراهی مادام العمر با خریداران
  • 6 ماه ضمانت تعمیر لوازم خانگی
  • تعهد خدمت رسانی به موقع
  • تحویل محصول جایگزین هنگام تعمیر و تعویض محصول
  • 60 تا 124 ماه گارانتی موتورهای دایرکت درایو
  • ارائه خدمات شبانه روزی

سخن پایانی

به طور کلی لوازم خانگی بست را می‌توان محصولاتی میان رده معرفی کرد. این برند را از نظر کیفی می‌توان با کالاهای برند هیمالیا، جی پلاس، سام، الکترواستیل و… هم رده دانست. به گفته‌ی صاحب نظران و فروشندگان لوازم خانگی، بست در اصل همان سری اکونومیک محصولات اسنوا می‌باشد. زیرا مجهز شدن محصولات جدیدتر اسنوا به تکنولوژی‌های نوین، باعث افزایش قیمت آن گردید. به این جهت شرکت انتخاب تجربیات خود را برای تولید محصولات بست به کار گرفت تا افراد متقاضی کالاهایی با قیمت مناسب‌تر نیز بتوانند لذت خرید کالای با اصالت را بچشند. علاوه بر مقرون به صرفه بودن، خدمات پس از فروش به موقع گروه انتخاب نیز مزیت دیگر برند بست است. از اینکه تا پایان مطلب همراه ما بودید کمال تشکر را داریم، امیدواریم شناخت کافی را در مورد برند بست کسب کرده باشید.

حمیده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.