در چهارمین تولد کالای خونه چه گذشت؟

لوازم خانگی را می‌توان یکی از مایحتاج اولیه‌ی شروع زندگی دانست. بنابراین باید دقت زیادی را در خرید لوازم خانگی به کار گرفت و خریدی مطمئن را تجربه کرد. تیم بازرگانی لوازم خانگی که از سال‌ها قبل به صورت فیزیکی فعالیت داشته و در سال 1398 تحت عنوان “کالای‌خونه” راه اندازی شد و طبق روال هرسال، مراسمی به مناسبت چهارمین سالروز تولد کالای خونه در آذر ماه 1402 برگزار گردید.

تولد کالای خونه
کیک تولد کالای خونه به مناسبت تولد 4 سالگی

تولد از من، تخفیف مال تو

تولد پرتخفیف کالای خونه
جشن تولد کالای خونه به مناسبت تولد 4 سالگی

کالای خونه با تمرکز بر تقویت فروش آفلاین و آنلاین در سراسر ایران و توسعه شعب تک فروشی و عمده فروشی خود، در راستای اعطای خدمات بهتر به مشتریان، شرایط خرید اقساطی ویژه‌ای را برای خریداران محترم در نظر گرفته است. شرایط خرید اقساطی جدید کالای خونه به مناسبت چهارمین تولدش به صورت 24 ماهه بدون پیش پرداخت و با کارمزد کمتر از 1% است. علاوه بر این به همین مناسبت، در یک بازه زمانی 15 روزه، جشنواره ” تولد پرتخفیف” نیز انجام گردید که شرایط فروش استثنایی برای خرید لوازم خانگی به صورت نقدی تا 30 درصد تخفیف در آن درنظر گرفته شده بود.

جشن تولد 4 سالگی کالای خونه

این جشن طبق روال هر ساله با حضور کارکنان و مدیریت محترم، فضایی با شکوه و صمیمانه داشت. مدیر این شرکت، ضمن قدردانی از تک تک اعضای مجموعه، گزارش عملکرد سالانه کالای خونه را نیز ارائه داد. رشد نیروی انسانی، توسعه واحدهای دیجیتال مارکتینگ، واحدهای کسب و کار، استراتژی، فروش آنلاین، فروش B2B، پشتیبانی، مالی، اعتبارات و… کالای خونه را به یک مجموعه ساختارمند تبدیل نموده است. از این رو کالای خونه با تکیه بر تلاش و پشتکار نیروهایی برگزیده، پرقدرت آماده ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود می‌باشد.

رضایت مشتریان

جلب رضایت بسیار بالای خریداران از فرایند خرید در کالای خونه، تنها یکی از دستاوردهای این مجموعه از ابتدای تاسیس تاکنون بوده است. بخش ‌های مختلف مجموعه، همواره سعی نموده‌اند اطلاعات کامل و دقیقی را نسبت به محصولات، شیوه‌های ارسال، نحوه‌ی پرداخت، گارانتی محصولات و… در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند تا بتوانند خریدی مطمئن را تجربه نمایند. خط مشی ما، جلب رضایت مشتری در تمامی مراحل خرید آنلاین است.

میزان رضایت از خرید

با وجود عدم ثبات اقتصادی در کشور، و ظهور رقبای پر قدرت در حوزه فروش لوازم خانگی، تیم توانمند کالای خونه با مهار مشکلات پیش رو و کوشش روز افزون، نبض اقتصادی شرکت را همچنان پویا و تپنده نگه داشته‌اند. ارائه کالاها با کمترین قیمت، جلب اعتماد مشتریان، مشاوره تخصصی خرید، خرید اقساطی، پرداخت در محل برای شهر تهران و… مهم‌ترین علت استقبال گسترده مردم از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کالای خونه هستند. به علاوه سلامت، اصالت و کیفیت لوازم خانگی توسط مجموعه ما، تضمین می‌شود و به هیچ عنوان کالاهای ویترینی برای مشتریان ارسال نخواهد شد.میزان رضایت از کیفیت و قیمت محصول

قیمت رقابتی، ارسال سریع به تمام نقاط ایران، تنوع بالای محصولات در کنار پشتیبانی 24 ساعته، فروشگاه کالای‌خونه را به یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران تبدیل نموده است. شما می‌توانید انواع لوازم خانگی ایرانی اعم از تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، لوازم پخت و پز، آبمیوه‌گیری و… را با سهولت کامل خریداری کنید.

حمیده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.