آشنایی با جاروبرقی سطلی پاکتین

جاروبرقی سطلی یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین انواع جاروبرقی است که به دلیل ظرفیت بالای مخزن و قدرت مکش بالا، برای نظافت گزینه بسیار مناسبی است. درگذشته برای مکان‌هایی با متراژ بالا همچون هتل‌ها، مساجد و… از جاروبرقی سطلی استفاده می‌کردند، اما رفته رفته مدل‌های پرقدرت جاروبرقی سطلی خانگی نیز وارد بازار شدند. شرکت ‌پاکتین تولید کننده انواع جاروبرقی است و نمونه‌های جاروبرقی سطلی پاکتین آن به علت داشتن کیفیت بسیار بالا، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

چرا جاروبرقی سطلی پاکتین؟

جاروبرقی به‌عنوان یک محصول خانگی کاربردی در گونه‌های مختلفی شامل سطلی، مخزن دار، کیسه‌ای (موشکی)، مرکزی، عصایی و رباتیک عرضه می‌شود. جاروبرقی سطلی طراحی ایستاده داشته و ابعاد جاروبرقی آن در مقایسه با سایر مدل‌ها بزرگتر و حجیم‌تر است. قلب تپنده جاروبرقی موتور آن است و جاروبرقی های سطلی پاکتین مجهز به موتور قدرتمند Domel می‌باشند. این موتور توسط بزرگترین کارخانه تولیدکننده موتور جاروبرقی در اروپا تولید می‌شود و ساخت کشور اسلوونی است که همراه با ضمانت تعویض عرضه می گردد. این موتورها بدون واسطه از این شرکت خریداری شده و بیشترین درصد رضایتمندی مشتریان را به خود اختصاص داده اند. در محصولاتی مانند جاروبرقی AEG نیز از همین مدل موتورها استفاده شده است.

جاروبرقی پاکتین
جاروبرقی سطلی پاکتین با ظرفیت بالا و صدای کم

 جاروبرقی سطلی فاقد کیسه یا پاکت است و آشغال‌ها مستقیما در مخزن دستگاه ذخیره شده و ظرفیت بیشتری را برای جمع ­آوری­ زباله دارند. در حالیکه جاروبرقی­‌های معمولی کیسه دائم یا یک­بار مصرف دارند که البته صرف هزینه­ مداومی را هم شامل می‌شود. بعضی از مدل‌های جاروبرقی­ سطلی می­ توانند مایعات را نیز جمع کنند!

کاهش سر و صدا

جاروبرقی­ های سطلی سروصدای بسیار کمتری نسبت به انواع معمولی و قدیمی­ترشان دارند. از این­رو برای افرادی که نیازمند برقراری سکوت و آرامش ­اند، بسیار مناسب است. جاروبرقی‌های پاکتین هم از این قاعده مستثنا نبوده و موتور مکش را با کمترین سر و صدا صدای ممکن انجام می‌دهد.

پاکتین و محافظت از ریه­ ها!

در مدل‌های قدیمی جاروبرقی به دلیل نبود فیلتر خروجی بهداشتی همیشه در هنگام جارو کشیدن گرد و خاک زیادی در فضای محیط منتشر می‌شد که سبب به وجود آمدن آلرژی و حساسیت برای افراد می شد. امروزه شرکت‌های تولید کننده فیلتر بهداشتی فناوری دیگری برای جاروبرقی‌ها طراحی کرده اند تا افراد بتوانند فرایند تمیز کاری را بسیار عالی و بدون پخش گرد و غبار انجام دهند. به این ترتیب می­توانند هرگونه نگرانی شما را درمورد سلامتی­تان رفع کنند. فیلترهای بهداشتی مورد استفاده در جاروبرقی‌های پاکتین (HEPA) هوا را با درصد بسیار بالایی تصفیه می‌کند و موجب حفظ ایمنی دستگاه و همچنین مانع از بازگشت آلاینده‌های بیماری‌زا و سبب ایجاد هوایی مطبوع در محیط می­‌شوند.

قدرت مکش بالای جاروبرقی سطلی

برخی مدل‌های جاروبرقی پاکتین مجهز به فیلتر دوار بوده که علاوه بر جلوگیری از ورود اشیاء و زیورآلات و … به مخزن جاروبرقی قابلیت جمع کردن زباله های درشت و تخلیه آسان آن‌ها را فراهم می‌سازد. با وجود این فیلتر زمان پر شدن مخزن اصلی را افزایش می دهد و نیازی به تخلیه زود به زود مخزن نخواهید داشت.

خرید جاروبرقی پاکتین

ظرفیت جاروبرقی سطلی

جاروبرقی‌های سطلی با وجود اینکه حجم و ابعاد بزرگتری دارند، از وزن نسبتا برابری با مدل‌های معمولی (کیسه‌ای) بهره می‌برند و حتی برخی از مدل‌های سطلی سبک‌وزن‌تر از جاروبرقی‌های خوابیده هستند. در مخزن جاروبرقی معمولی (کیسه‌ای) از کیسه دائمی که با هر بار تکمیل ظرفیت باید تخلیه شوند) یا از پاکت یکبار مصرف که مداوما باید تعویض گردد استفاده می‌شود. مخزن جاروبرقی سطلی فاقد کیسه یا پاکت است و آشغال‌ها مستقیما در مخزن دستگاه ذخیره می‌شوند و در مقایسه با جاروبرقی معمولی دارای گنجایش بیشتری است. در واقع مهم‌ترین مزیت مدل‌های سطلی، داشتن مخزن بزرگتر است.

مزایای جاروبرقی سطلی پاکتین

  • کم صدا

  • کیفیت بالا

  • مخزن بزرگ‌تر

  • عدم تحمیل هزینه برای خرید کیسه

  • قدرت مکش بالا

  • استهلاک پایین

  • لوله خرطومی بدون پیچ خوردگی

  • ظاهر جذاب و رنگبندی متنوع

  • موتور بسیار قوی

  • ضمانت تعویض موتور

خدمات پس از فروش

پس از آشنایی با ویژگی‌ها و مزیت‌های جاروبرقی سطلی پاکتین، بهتر است به سراغ خدمات پس از فروش آن برویم. جاروبرقی‌ها شامل گارانتی طلایی 24 ماهه پاکتین هستند، به علاوه موتورهای آن‌ها هم ضمانت تعویض دارد. ضمانت تعویض موتور برای موتورهای اروپایی 60 ماه و برای موتورهای اکونومی 36 و 24 ماه است.

سخن پایانی

از اینکه تا این بخش از مطالب همراه ما بودید کمال تشکر را داریم. اگر قصد خرید جاروبرقی سطلی با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش ویژه را دارید، بدون شک پاکتین تجربه استفاده لذت بخشی را در کار با جارو برقی برایتان فراهم می‌سازد.

 

حمیده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.