آشنایی با لوازم خانگی بوکر

در این مقاله سعی داریم تا لوازم خانگی بوکر را به شما معرفی کنیم. اگر این پرسش در ذهن شما ایجاد شده که محصولات بوکر ساخت کدام کشور است؟ و یا قیمت محصولات بوکر چگونه است؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لوازم خانگی بوکر ساخت کجاست؟

در پاسخ این سوال که محصولات بوکر ساخت کدام کشور است باید بگوییم شرکت بوکر یکی از شرکت‌های تولید کننده لوازم خانه و آشپزخانه در ایران می‌باشد. بوکر محصولاتش را با به کارگیری از تجربه متخصصین شرکت اصلی بوکر واقع در کشور آلمان، تولید می‌کند. به همین جهت طراحی‌های محصولات بوکر منحصر به فرد بوده و کالاهایی با دوام و ساخته شده با متریال اورجینال را به مشتریان و مخاطبین خود ارائه می‌دهد.

ما در وب‌سایت کالای خونه محصولات بوکر شامل:

آون توستر بوکر

جاروبرقی بوکر

قهوه‌ساز بوکر

گوشتکوب برقی بوکر

میوه خشک کن بوکر و …

را با قیمتی باور نکردنی و ارسال رایگان، به مخاطبین و مشتریان خود ارائه می‌د‌‌هیم.

لوازم خانگی بوکر
لوازم خانگی بوکر، تحت لیسانس آلمان.

قیمت محصولات لوازم خانگی بوکر

قیمت محصولات بوکر متناسب با نوع آن‌ها و همچنین کاربرد آن ها متغیر می‌باشد، به عنوان مثال قطعا قیمت گوشت کوب برقی بوکر در مقایسه با پلوپز و یا جارو برقی این برند متفاوت خواهد بود. اما اگر بخواهیم قیمت محصولات بوکر را به طور کلی با محصولی متناظر از یک برند دیگر مقایسه کنیم، احتمالا برند بوکر قیمت بالاتری خواهد داشت. شرکت تولیدی بوکر در پاسخ به بالابودن قیمت محصولاتش، ادعا داشت که برای تولید این محصولات هزینه زیادی صرف شده تا با بهترین مواد اولیه، موتور و تکنولوژی روز ساخته شوند. از این رو کیفیت محصولات خود را نسبت به نمونه‌های دیگر رقبا افزایش داده تا محصولی با دوام و طول عمر بالا را ارائه کند؛ در نتیجه قیمت تمام شده برای تولید چنین محصولاتی بیشتر خواهد بود.

 خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوکر

گارانتی یکی از مهمترین شاخصه‌ها در انتخاب یک کالا است. خوشبختانه برند بوکر محصولات خودرا به صورت 18 ماهه گارانتی می‌کند. خدمات پس از فروش، گارانتی و نصب محصولات بوکر، توسط شرکت بادران تجارت جم انجام می‌شود. همچنین بوکر برای برخی از دسته‌ محصولات خود، شرایط مرجوعی و تعویض را در نظر گرفته است. به طور کلی خط مشی بوکر، ایجاد شرایطی برای رضایت حداکثری مصرف کنندگان و راه‌های دسترسی آسان برای پیگیری مطالبات خریداران است. برای نصب و فعال‌سازی گارانتی محصولات بوکر با شماره  021-72203تماس بگیرید.

خرید محصولات بوکر

مارک بوکر ساخت کجاست؟

مارک بوکر ساخت ایران و تحت لیسانس آلمان می‌باشد و داخل مطالب فوق در رابطه با تمامی نکات برند بوکر و محصولات آن توضیح داده‌ایم.

قیمت محصولات بوکر چقدر است؟

قیمت محصولات بوکر موجود در سایت به‌روز هستند ولی برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جمع بندی

بوکر برند ایرانی تولید کننده انواع لوازم خانگی می‌باشد که محصولاتش را تحت لیسانس کشور آلمان تولید می‌کند و با استفاده از قطعات درجه یک وارداتی، کیفیتی بی‌نظیر را ارائه کرده است. لوازم خانگی بوکر با داشتن گارانتی 18 ماهه، خدمات پس از فروش ویژه و ضمانت مرجوعی در برخی از کالاها، در پی کسب رضایت حداکثری مشتریان خود می‌باشد.

حمیده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.