خرید لوازم خانگی با ارسال رایگان

احتمالا هنگام خرید اینترنتی، یکی از فاکتورهای شما در انتخاب یک کالا یا یک وب‌سایت، ارائه خدماتی همچون ارسال رایگان، پشتیبانی، مشاوره و… است. خرید لوازم خانگی با تضمین کمترین قیمت، شرایط پرداخت متنوع و تضمین اصالت، مواردی بودند که کالای‌خونه تاکنون آن را برای مشتریان فراهم کرده است. ارسال کالاها قبلا به این صورت بود که هزینه ارسال، توسط مشتری پرداخت می‌شد و تنها در روزهای دوشنبه و در شهر تهران، ارسال کالاها رایگان بودند. اما طرح دوشنبه‌های رایگان، نخستین قدم کالای‌خونه برای رایگان کردن هزینه ارسال همه روزه به سراسر کشور بود. کالای خونه به درخواست مشتریان، محدوده ارسال رایگان را به سراسر کشور گسترش داده است.

ارسال رایگان به سراسر ایران

کالای‌خونه به جهت افزایش خدمات مشتری مدارانه و رفاه حال شما عزیزان، محصولات خود را به سراسر ایران، به صورت رایگان ارسال می‌کند. این طرح ارسال تمام محصولات سبک و سنگین را شامل می‌شود. اما روش‌های ارسال ممکن است متفاوت باشد که در مطالب بعدی آن را بررسی خواهیم کرد. ارسال رایگان خدمتی است برای مشتریان که حتی دیجی کالا نیز برای تمام خریدها در نظر ندارد. 

شیوه‌های ارسال کالای خونه

خرید آنلاین با ارسال رایگان

ارسال از طریق پیک کالای خونه

ارسال کالاهای بزرگ در تهران توسط ‌پیک کالای خونه انجام می‌گردد و کالای سفارش داده شده در بازه‌ی زمانی انتخابی شما در هنگام ثبت سفارش، درب منزل تحویل داده می‌شود. هزینه ارسال از این طریق رایگان است و شرکت بدون دریافت هیچ هزینه‌ای کالا را درب منزل به مشتری تحویل خواهد داد.

ارسال با باربری

ارسال کالاهای سنگین و حجیم توسط باربری صورت می‌گیرد و 3 تا 5 روز کاری در نزدیک‌ترین باربری شهر مقصد تحویل داده می‌شود. کالای سفارش داده شده بدون بیمه ارسال می‌شود. هزینه ارسال در این روش تا باربری شهر مقصد رایگان بوده و کالا در باربری تحویل مشتری می‌گردد. 

ارسال با تیپاکس

ارسال با تیپاکس برای کالاهای ریز مقدور است. کالای سفارش داده شده طی 2 تا 5 روز کاری به نزدیک‌ترین شعبه تیپاکس به  شما تحویل داده می‌شود. در صورتی که آدرس شما در محدوده‌ی توزیع نمایندگی تیپاکس مقصد قرار داشته باشد، مأموران تیپاکس، کالا را درب منزل به شما تحویل می‌دهند. هزینه ارسال از این طریق رایگان است و شرکت بدون دریافت هیچ هزینه‌ای کالا را به تیپاکس تحویل خواهد داد.

ارسال با پست

ارسال با پست برای کالاهای ریز و سبک مقدور است. کالای سفارش داده شده 2 تا 5 روز کاری درب منزل تحویل داده می‌شود.هزینه ارسال دراین روش رایگان است و شرکت بدون دریافت هیچ هزینه‌ای کالا را از طریق پست ارسال خواهد کرد.

ارسال به شهرستان‌ها و روستاها

کالای خونه انواع لوازم خانگی اعم از تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، لوازم پخت و پز، آبمیوه‌گیری و… را عرضه می‌دارد. برای نمونه اگر شخصی یک چرخ گوشت را در شهر تاکستان خریداری کند، این کالا با پست یا تیپاکس ارسال خواهد شد و پرداخت هزینه پستی برعهده شرکت است. ولی اگر کالا یخچال فریزر باشد، کالا تا باربری این شهر به صورت رایگان فرستاده خواهد شد و مشتری کالا را از باربری این شهر دریافت می‌کند. در مورد روستاها نیز شرایط ارسال با باربری به همین صورت است. اما ارسال با پست یا تیپاکس به درب منزل مشروط به این است که روستای مورد نظر تحت پوشش شعب پست یا تیپاکس قرار بگیرد. در غیر این صورت خریدار محترم باید کالا را از نزدیک‌ترین شعبه تیپاکس دریافت کند. 

چه کالاهایی ارسالشون رایگانه؟

صوتی و تصویری
یخچــال فریــزر
ماشین لباسشویی
ماشین ظرفشویی
جـاروبـرقی
پخت و پز
نوشیدنی ساز

خرید اینترنتی لوازم خانگی با ارسال رایگان

با ارسال رایگان، شیرینی یک خرید لذت بخش را تجربه کنید. در وب سایت کالای‌خونه می‌توانید لوازم خانگی خود را با همراه با مشاوره تخصصی خریداری نموده و از خدمات ارسال رایگان ما بهره مند شوید. تمام خریدهای نقدی و اقساطی کالای‌خونه از ارسال رایگان برخوردارند و این طرح تفاوتی در شرایط پرداخت ندارد. امیدواریم مطالب فوق در جهت راهنمایی شرایط ارسال برای شما مفید بوده باشد و از وب سایت ما خریدی مطمئن را تجربه کنید.

حمیده
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.